Jaký je živel voda
Vyšla-li vám většina vody, jste laskaví, tolerantní, přátelští a vždy ochotní pomoci. Záleží vám na budování dlouhodobých a hlubokých vztahů. Umíte vést společenskou konverzaci, povzbudit i pozorně naslouchat.
Trpělivě pečovat o druhé je vaše přirozenost, proto vynikáte v pomáhajících rolích a profesích i v oblasti zákaznické podpory. Jste loajální a empatičtí, kolegové si vás cení jako vynikajícího týmového hráče. Vytváříte kolem sebe soulad, krásu a harmonii.
Rizika vody
Potíže vám pravděpodobně dělá nastavit si hranice, kontraktovat a říkat ne. Rozhodování je pro vás obtížné a dlouho trvá. Někdy máte sklon si věci brát příliš osobně. Záleží vám na mínění druhých, proto často ustupujete i v situacích, kdy by pro vás bylo lepší si stát za svým.
Voda jako zákazník
Jako zákazníci se ptáte „PROČ váš produkt řeší můj problém nejlépe?“ Nakupujete, pokud se vám dostane věrohodného ujištění, že prodejce rozumí vašim potřebám a poskytne vám respekt a individuální přístup.
Voda jako podnikatel
Máte-li převahu vody, ideální oblastí pro vás jsou služby. Je pro vás přirozené pomáhat druhým, spolupracovat v rámci týmu i poskytovat zákaznickou podporu. Může pro vás být složité nastavit si hranice, nebo si říct o peníze za svou práci.