Potkáváte ve své praxi často klienty, kterým jako byste se nedokázali trefit do vkusu? Pochybujete o tom, že jim vaše služba něco přináší? A celkově se při tom cítíte divně? Nejspíš je to tím, že necílíte na ty správné lidi.
Když pracujete pro své srdcové klienty, naplno využíváte svých talentů a darů. Potkáváte se s lidmi, se nimiž je radost spolupracovat. Jsou milí, těší se na vás a vy se těšíte na ně.
Vaši klienti fandí vaší práci a vidí v ní jasnou hodnotu, takže se s vámi nikdo nehandrkuje o ceně. Všichni se k vám chovají s respektem, nakupují rádi a často, platí včas a dodržují vaše pravidla. A je jich dostatek na to, aby váš byznys prosperoval.
Taková situace vůbec nemusí být výlet do říše fantazie, ale každodenní realita, k níž může směřovat i vaše podnikání. Jak své srdcové klienty najít a jak je začít vědomě přitahovat, vám prozradím v návodu Jak získat samé skvělé zákazníky (pdf, 24 stran).
Návod získáte zdarma – stačí jen do okénka zadat váš e-mail. Navíc vám vždy za úplňku pošlu zpravodaj s novým článkem z blogu a výběrem zajímavostí pro autentické podnikání. Návod už si stáhlo více než 3 000 podnikatelů ve službách.
Nemám ráda spam a vaši adresu neposkytnu nikomu dalšímu. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit. Pokud šest měsíců neotevřete žádný úplňkový zpravodaj, automaticky vás vymažu z databáze.
Aby se vám návod neztratil v nevyžádané poště, prosím, přidejte si adresu „madla@cevelova.cz“ do seznamu bezpečných odesilatelů. Návod je z hlediska zákona digitálním obsahem, poskytovaným namísto odměny za osobní údaje.