4 cesty duše živly v podnikání

4 cesty duše

Živly v podnikání

Typologie podle živlů je jednoduchý a intuitivní nástroj, jak lépe porozumět sobě i svým zákazníkům. Vychází z předpokladu, že v povaze každého člověka jsou zastoupeny 4 živly – oheň, voda, země a vzduch. A jeden z nich, nebo kombinace dvou, převažuje. Dominantní živel pak ovlivňuje chování, výběr barev i marketingových nástrojů, nastavení podnikání i další parametry. E-kniha vás seznámí se základy typologie živlů a umožní vám ji začít používat v životě i v podnikání.

Kouzlo ceny obálka

Kouzlo ceny

Cenotvorba pro podnikatele ve službách

Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a schopnost podnikatele říct si o peníze. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou. Kromě teorie obsahuje i řadu otázek k zamyšlení, praktická cvičení a malé rituály, jež si můžete hned při čtení vyzkoušet.

Všechny 4 e-knihy komplet

Výhodný balíček ve formátech pdf a ePub

Všechny e-knihy obálky

Nevíte, kterou e-knihu vybrat? Pořiďte si všechny najednou. Obdržíte je ve formátech pdf a ePub. Balíček obsahuje e-knihy:

Marketingový plán na pivním tácku obálka

Marketingový plán na pivním tácku

Návod na sestavení plánu krok za krokem

E-kniha obsahuje jednoduchý návod, jak sestavit marketingový plán volnonožce nebo malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. Nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel výsledky.

Marketing bez reklamy obálka

Marketing bez reklamy

10 účinných nástrojů malých firem

Doby, kdy vám inzerát v telefonním seznamu, tištěná reklama nebo letáky do schránek dokázaly přivést dostatek zákazníků, už jsou dávno pryč. Zákazníci jsou reklamou doslova přecpaní. Chcete-li je zaujmout, musíte to vzít za jiný konec. E-kniha vám představí 10 účinných nástrojů, které jsou pro malé firmy a nezávislé profesionály o mnoho účinnější než placená inzerce. Navíc vás krok za krokem provede jejich používáním.