Description
Sestavte si funkční podnikatelskou strategii
Řešíte, jak získat nové zákazníky? Nevyděláváte tolik, kolik byste si představovali? Investujete peníze do reklamy, která vám nepřináší výsledky? Nebo se cítíte přehlcení různými aktivitami, a nevíte, co dřív? Pomůže vám možná trochu překvapivá věc: sestavit si pořádnou strategii. Díky marketingovému plánu budete vždycky vědět, jaký má být další krok.
Co se v kurzu dozvíte
Jednotlivé kolonky šablony marketingového plánu na sebe navazují. Je to něco jako magické zaklínadlo, navržené tak, aby vám jedna kolonka pomohla vyplnit tu další. Po shlédnutí kurzu si budete mnohem jistější, co a kam vyplnit.
Poznáte, na jakých dvou hlavních pilířích marketingový plán stojí. Ujasníte si rozdíl mezi posláním, vizí a cílem a pochopíte, proč je to důležité. Zjistíte, na čem závisí rozpočet, co máte kontrolovat a především jak vymyslet strategii konkrétně pro svoje podnikání.
Kurz je vhodný pro volnonožce, živnostníky, majitele malých firem a menší neziskové organizace.
Obsah kurzu:
- Proč vůbec plánovat (06:05)
- Poslání a vize (08:33)
- Produkty a služby (05:06)
- Cíle (12:57)
- Zákazníci (13:12)
- SWOT analýza (07:57)
- Strategie a taktika (15:01)
- Rozpočet a kontrola (07:41)
- Jak s marketingovým plánem pracovat (02:49)
Jak to funguje
Kurz obsahuje 80 minut videí, natočených formou komentované prezentace. Na obrazovce vidíte slidy a k tomu slyšíte můj mluvený komentář. Součástí je také krátká meditace na podnikatelskou vizi.
Všechny díly jsou umístěny v členské sekci na webu. Při průchodu pokladnou vám systém automaticky vytvoří uživatelské jméno a heslo, které vám přijde e-mailem. Jakmile se přihlásíte, zpřístupní se vám všechna videa zároveň, takže si můžete vybrat, které téma chcete sledovat.
Přístup vám zůstane 6 měsíců od zakoupení. Když se budete chtít ke kurzu vrátit, je potřeba se znovu přihlásit uživatelským jménem a heslem.
Reviews
Zatím nejsou žádné recenze