Kouzlo ceny

Cenotvorba pro podnikatele ve službách

Kouzlo ceny

299 

(Hodnocení: 7)

Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď.

Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a pak hodnota, kterou vnímá podnikatel. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou.

Kategorie:

Popis

Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách

Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď.

Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a pak hodnota, kterou vnímá podnikatel. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou.

Kromě teorie e-kniha obsahuje i řadu otázek k zamyšlení i praktická cvičení, která si můžete hned při čtení vyzkoušet.

Chcete do e-knihy napřed nahlédnout? Stáhněte si ukázku v pdf.

Z obsahu:

  • Jak vám cena pomůže přitáhnout ty správné zákazníky.
  • Které faktory mají vliv na cenu.
  • Jak cenu vnímá zákazník a na čem to závisí.
  • Podle čeho sestavit fungující ceník služeb.
  • Jak poznat, že je potřeba zdražit, a jak na to.
  • V čem spočívají rizika slevové spirály.
  • Co jsou introjekty a jak nám brání říct si o peníze.
  • Nástroje, postupy a rituály, jak ovlivnit vlastní vztah k penězům.
  • Jaké otázky si položit při nacenění zakázky (checklist).

Dostupné formáty: PDF, ePub
Zabezpečení: ekniha bez Adobe DRM
Vydání: Lukáš Vik
Předmluva: Václav Lorenc
1. vydání 2018
Počet stran: 150
Rozsah: cca 20 000 slov
ISBN: 978-80-7536-219-3 (ePub), 978-80-87749-221-6 (PDF) 

7 recenzí Kouzlo ceny

  1. Lenka C. (ověřený vlastník)

  2. Lucie Mičátková (ověřený vlastník)

    Kniha Kouzlo ceny je už druhá, kterou jsem si u paní Čevelové pořídila. První byla Marketing bez reklamy. Čtu i její blog a začala jsem se jejími radami řídit. Cenotvorbu jsem zanedbávala několik let, a tak jsem teď zdražila skokově. Nejen že jsem nepřišla o své stávající klienty, ale stále se hlásí noví, a tak nadále musím odmítat zakázky. Lidé mně začali více vnímat jako odborníka a profesionála. Kniha se čte velice dobře. Rady jsou opravdu cenné a praktické. Práce a zkušenosti mají svoji hodnotu, a tak je škoda je prodávat pod cenou a vypustit při tom duši. Teď už vím, jak s cenou zacházet do budoucna. Jediné čeho lituji, že ten cenový skok nebyl ještě o něco vyšší.

  3. Ivana Sáčková (ověřený vlastník)

    Paní Madlu Čevelovou sleduji na internetu už několik let, protože její pohled na marketing a prodej je mi velice blízký. Třeba na používání slev a přístup k vyjednávání, máme hodně podobné názory. Na knížku Kouzlo ceny jsem se těšila, protože s určením ceny za své služby jsem na tom byla podobně, jako většina podnikatelů. Nevěděla jsem přesně, jak a podle čeho cenu stanovit. Knihu jsem přečetla jedním dechem, je skvělá. Potvrdila mi, že stanovení cílovky, hodnota pro zákazníka, ceny konkurence a vlastní intuice je jen část, se kterou je potřeba při stanovení ceny pracovat. V každé z kapitol, jsem našla další kouzla, která můžu hned využít v praxi. Některé tipy a cenové triky jsem použila okamžitě. Jsem zvědavá, jak prodej ovlivní mužská a ženská čísla, jiný způsob zaokrouhlování ceny, rozdílná délka čísla nebo počet slabik. Máte také dilema, jestli zveřejnit svůj ceník nebo ne? V tom případě, si kupte knihu Kouzlo ceny od paní Madly a budete mít jasno. Prodej není jenom o ceně, jak si většina obchodníků a prodejců myslí. Něco o tom vím, jsem kouč a trenér obchodních zástupců. Proto knihu doporučuji, jako povinnou četbu nejen začínajícím podnikatelům a obchodníkům. I ten kdo je v obchodě dvě desítky let, může pro své zákazníky vyčarovat kouzelnou cenu, kterou vaše cílovka ráda zaplatí.

  4. Kateřina Palátová

    E-book Kouzlo ceny jsem přečetla jedním dechem. Musím přiznat, že po prvním přečtení jsem se docela vyděsila – zjistila jsem, jak si člověk sám a dobrovolně, díky své nevědomosti, komplikuje svůj vztah k penězům. Najednou vidím spoustu souvislostí, proč nás trápí různé finanční potíže.
    Madla knihu skvěle napsala – jednoduše a srozumitelně. Navíc v ní najdete spoustu praktických rad a tipů. Věřím, že když si tuto e-knihu přečtete, začnete přemýšlet o cenotvorbě a vůbec o penězích úplně jinak. A nejen přemýšlet. Hned druhý den přestanete ve své peněžence nosit maximálně dvě stovky…

  5. Zuzana Bartůšková

    E-book Kouzlo ceny jsem přečetla doslova za dva večery. Nemám moc trpělivost číst zdlouhavé podnikatelské příručky se spoustou omáčky a filizofování. Na této knize mě nadchlo, že jde rovnou k věci. Obsahuje konkrétní a praktické informace co a jak dělat. Žádné dlouhé chození kolem horké kaše. S Madlou Čevelovou spolupracuji již řadu let, takže jsem knihu brala spíše jako zopakování a shrnutí informací, které už znám. Přesto mě dokázala překvapit i řadou nových informací. Uvědomila jsem si, že jsou oblasti, ve kterých mám rezervy jako je pravidelné zvyšování ceny, fungující nastavení příplatků nebo boj s introjekty. Je to přesně ten druh knihy, kterou si přečtete jako příjemné čtení před spaním a ráno vstanete a jdete něco udělat se svojí cenotvorbou. Čte se to výborně. Jak mlsat jahody.

  6. Jarmila Sara Svatůňková

    Knížka se mi líbila ještě, než jsem do ní nahlédla. Obálka přesně vystihuje autorku – Madla je minimalistická, přímá, a jde k jádru věcí se šarmem čarodějky a silou všech spojených živlů.
    Nikdy bych neřekla, že něco pro mne dosud tak nudného, jako je cenotvorba se dá číst. A nejen to! Podle této knížky se dá totiž i jednat, což jsem si osobně vyzkoušela, když jsem prakticky použila jeden z geniálních návodů, jak se při tvorbě cen řídit intuicí.
    Knížka není suchopárnou učebnicí, to ani náhodou. Je spíše laskavým, a vtipným průvodcem, který nám ukáže, jak, a hlavně PROČ se to má dělat tak a tak, a dokáže také velmi jasně pojmenovat všechny naše chyby, které při stanovování ceny za svou práci můžeme udělat a také děláme.
    Já osobně s tímto tématem bojuji léta. Musím říct, že ať už šlo o osobní konzultaci u Madly, nebo její knihy, vždy mne to postrčilo o hodný kus dál, než jsem byla předtím. Tato horká novinka není výjimkou. Je skvělá, naprosto dobře pochopitelná i pro laiky v tématu nevzdělané a navíc, pro mně tisícinásobná přidaná hodnota – nejenom, že mi knížka vysvětlí, co dělám, nebo mohu dělat blbě, ale hlavně mi řekne JAK to dělat tak, aby to fungovalo podle MÝCH potřeb.
    Díky této knížce se mi během večera, co jsem ji četla vyřešilo celkem pět problémů, a s některými dalšími aspoň už vím, co mohu, a také určitě budu, dělat. Kromě toho zcela jistě pomůže i mému muži, který se zabývá něčím docela jiným než já a docela určitě z té knížky použije jiné věci, ale stejně jako já, ku prospěchu jeho podnikání.
    Podle mého názoru by takhle nějak měly vypadat knihy, podle kterých se člověk učí. Nemusí být tlusté, velké a zaprášené se spoustou zbytečných frází a dat. Stačí, když docela obyčejně mluví jazykem, kterému lidé rozumí. A to Madla umí beze zbytku. Moc se mi líbil i její výběr citací k tématu, které ve své knize použila. Je vidět, že se vzdělává a čerpá ze skvělých zdrojů. Myslím že už dnes by mnohé JEJÍ myšlenky stály za citování!
    Děkuji moc za tuhle knížku, rozhodně ji doporučím mnoha svým přátelům! Sara

  7. Lucie Proroková

    Madla na 150 stranách rozhodně nezklamala. Stejně jako její dvě zbývající e-knihy se Kouzlo ceny velmi dobře čte.
    Moc se mi líbilo, jak kniha postupně otevírá celou problematiku a provází jednotlivými částmi cenotvorby. Všichni tušíme, že dobře nastavená cena je základem zdravého podnikání, ale ne všichni už s ní pravidelně a rádi pracujeme. Madla knihu seskupila tak, abyste se s cenou naučili pracovat tak, jak to vyhovuje právě vám. Ať už se jedná o energetický management, živlovou typologii, finanční rituály nebo cenové triky. Tento přístup je mi strašlivě sympatický, protože one-size-fits-all řešení většinou nevedou k požadovaným výsledkům.
    Nejzajímavější termín z knihy za mě vyhrává oserné (příplatek za věci, které zákazníci dělají, ale my bychom je za to nejraději uškrtili). Krom celkové revize ceníku si dokážu přestavit činnosti, u kterých uvedu tento příplatek v praxi.
    Cenotvorba je prostě trochu složitější záležitost – nejde jen o to hrát si s čísly. Do hry vstupují nejen strachy a introjekty mé maličkosti ale i mých zákazníků. A s tím vším je třeba se naučit pracovat. Madla tomuto tématu věnuje celou kapitolu (Co nám brání si říct o peníze) a hned v následující nabízí i lék (Jak zlepšit svůj vztah k penězům). Otázky z poslední kapitoly (Otázky při nacenění zakázky) si plánuju vylepit na viditelné místo a vracet se k nim pokaždé, když mi na stůl dorazí nová poptávka.
    Je jasné, že nejnovější kniha od Madly nezůstane v koutě a bude třeba si znovu projít všechny poznámky a k některým se vrátit trochu podrobněji. Chystám se tak:
    1. zrevidovat a zveřejnit svůj ceník,
    2. prozkoumat a uvést do praxe energetický management,
    3. při nacenění poptávek důsledně využívat otázky z poslední kapitoly,
    4. zavést proces revidování ceny a poskytovaných služeb.
    Do hlavy si při tom budu denně vtloukat mantru: „Cenotvorba by měla odrážet aktuální stav podnikání. Stačí být sám sebou.“

Přidat recenzi

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Mohlo by se Vám líbit…

Přejít nahoru